PINKismyway
Hati Keliru :'(

Monday 24 December 2012 @ 09:07 | 0 Comment [s]

Ya Allah, kenapa aku masihkan sayang kan dia? Sedangkan aku tengah bercinta dengan orang lain. Kenapa saat dia pergi baru aku menghargainya? Kenapa saat dia pergi baru aku sedar yang aku juga menyayanginya jugak *kesat air mata

[Menyesal ku akui, tak terima cintamu, dan kini engkau pergi, meninggalkan hidupku] 
ohmaiii, lagu ni buat Meyra menangis, menangis dan menangis lagi. Meyra nak je putus dengan Ikram tu, tapi Meyra tengok Ikram tu macam betul-betul dah sayangkan Meyra. Jadi tak sanggup pulak nak putus dengan dia. Meyra bukannya dah tak sayangkan Ikram, tapi hati Meyra dah macam pergi dekat seseorang yang pernah mencintai Meyra.

Hari ni birthday budak yang cintakan Meyra tuh, Meyra nak sangat wish dekat dia, tapi Meyra segan sebab dah lama tak contacts dia. Nanti tak wish, cakap Meyra sombong pulak. Haiyoooooo, serba salah den >,< achanner ni johan? *garu ketiak




Older Post | Newer Post
THE WRITER


Twilight is our life? Really? Your life is sparkling pedophile vampires and oversized hamsters, how interesting !!
underline italic strike


Diary About Stuff Site


Let's Speak!

YOU CBOX CODE HERE!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Damia
Full Edited : YOUR NAME

Best View at GOOGLE CHROME (: